Kızşar ben bundan yaklasık 7 8 ay önce dıs gebelık gecirdım üstüne ıkı kere regl oldum geçen ay sadece ıkı kere ilişki oldu ben ikinci bebegı ıstıyorum aslında ama korkuyorum da neyse oğlum yaklasık bır haftadır yanıma yatarken vs anne kardesım burda felan dıyor az önce de yenı oyuncaklar almıstı bende mutfakta ugrasıyprum yanımda oturuyordu brnde oğlum yenı oyuncak aldın oynamıyorsun dedım dırek anne onu kardesıme aldım ben dedı inanın test yapmaya korkuyorum geçen hafta çok acık pembe lekelendım Bor gün bıle surmedı oğlumun sureklı bıyle demesı felan aklımı kurcalıypr test alacagım akşam dua edın bana yavrumun kardeş istegı bu sefer hayırlı sonuclansın