Kuzeymiram Kızlar 6yıllık buz dolabımın motoru bozuldu , yapılırsa sadece bir yıl garantisi veriyor , oyuzden buz dolabi almak daha mantıklı geldi , bana buz dolabı önerirmisiniz
sibeldogu Kuzeymiram siemens kullanıyorum çok memnunum içindekiler kolay kolay asla bozulmuyor alırken ama buyuk boyunu alın bence
betul97_ Kuzeymiram Bosch kullanıyorum valla maşallah diyeyim yoğurt yapıyorum 2-3 hafta dursun yine de ekşimiyor
Kuzeymiram sibeldogu betul97_ Araştirmama göre bosch ve siemens aynı kalitedeymiş , buzdolaplarınızı kac yıldır kullaniyorsunuz acaba
sibeldogu Kuzeymiram 5 yıldır kullanıyorum sebzelerim taze bir sekilde kalıyor sut yogurt üzün ömürlü duruyor