[silindi] Kızlarsabah yerinden kalkar kalkmaz sürekli kucağıma gelmek istiyor oturduğum yerden kalksam ağlamaya başlıyor. Kahrediyor kendini. İşi gücü geçtim temel ihtiyaçlarımı zor yapıyorum. Babasına bile gitmek istemiyor çoğu zaman. Dışarı çıkamaz oldum. Bağrış çağrış kucağımda bebek elimde araba kepaze olup geliyorum. Bu dönemi nasıl atlatırım var mı kolaylayacak önerileriniz ne kadar sürdü sizlerde acaba?
oylesinebiri__ [silindi] 9 ay 8 günlük aynı dediğiniz şekilde bana yapışık babası da yok bana daha da sarıyor
210624 [silindi] 9 gün sonra inşallah 1 yaşına girecek bizde aynıyız. Bir şekilde oyalamaya çalışıyorum iş yaparken bazenleri duruyor sonra yine yapışıyor bacaklarima bi eline oğlum diğer elimde iş yapıyorum. Zaten hava çok sıcak oda bunalıyor sıcaktan bana sarıyor tamamen bende yanıyorum deliriyorum bazenleri
[silindi] oylesinebiri__ vallahi yıldım havalar da sıcak zaten kucak kucağa kan ter içinde bütün gün 🥲
oylesinebiri__ [silindi] evet insan bunalıyor sıcak havadan onlarda durmuyor kucak istiyor hep yanında olmami onunla olmamı istiyor akşama kadar böyle
[silindi] 210624 gerçekten öyle büyük çocuk da ilgi bekliyor ona da ayrı üzülüyorum. Sabahları kucağımda bebe kahvaltı okul telaşı beslenmesi ütüsü tam bir kaos ortamı ağlayasım geliyor 🥲
210624 [silindi] şöyle düşün bizim bile ilgiye ihtiyacım var , eşimiz ilgi gösterdiğinde ne kadar mutlu oluyoruz . Evlatlarımız da öyle onlar daha fazla ilgi bekliyor, ilgiyi bıraksan direk ağlıyorlar inşallah bi zaman sonra düzelirler de bizde rahatlariz
[silindi] 210624 evet ben de düşünüyorum böyle kucağıma alınca seviniyor çok saf ama diğer çocuk da olunca ona hiç zaman kalmıyor nerdeyse akşam olunca beni bir gerginlik basıyor😣 inşallah çabuk geçer süreç her şey normale döner