izmirbusraa Kızlar emziriyorum 10 aylık oğlum var dogdugundan beri sağ göğsumu daha cok emmek istedi soluda veriyorum ama hic uzun kalmak istemiyor ee haliyle sağ gögsum sola göre daha büyük oldu başına gelen var mı emzirme bitince düzelir mi acaba kötu duruyo😑
betulggd izmirbusraa benim de çoğunlukla tek meme emdi oğlum. 3 ay oldu emzirmeyi bırakalı ve fark düzeldi. Umarım sizin de düzelir bırakınca.
TwinsAndBeren izmirbusraa benim de ilk bebeğim öyleydi emzirmeyi bıraktıktan sonra düzeldi ama şimdi ikizlerim var onlar da aynı memeyi emiyor artık düzelir mi bilmiyorum 😀