Kızım 2 yaşına girecek ilk zamanlar her gün vajinasını biraz açtırmamızı söylemişti doktor yapışmasın diye hep yapıyordum ama 1-1,5 yaşından sonra çok zor oldu her gün açtırmak bacaklarını sıktı ve izin vermedi bende travmatik bi durum olmasın diye korktum açıkçası her gün değilde bir kaç günde bir açtırdım 1,5 yaşında kapandı doktor açtı yine aynı devam etmemizi söyledi ama kızım hiç açtırmadı şimdi yine kapanmış 2 yaş kontrolünde doktora söyleyeceğim var mı bunu yaşayan ? Hemen kapanıyor ya 😔