afrabaris Kızlar bebeğim yeni 4 aylık oldu 2. Ayından beri sürekli kafasını tırnaklayıp yoluyor bu durumu uykuda da yaşıyoruz bu durumu yaşayan anneler var mı veya önereceğiniz bir çözüm var mı
tahin afrabaris bizimde öyle 4 ay oldu bugün, bir iki haftadır yüzünü yoluyor. Tırnaklarını sürekli kesmeye çalışıyorum ama öyle hırslı yapıyor ki illa çiziyor, çözüm bulamadım 🥹
cekubalim_ afrabaris bizimki de 4 aylık 3 buçuk aydan beri falan yapıyor. Tırnaklarını sık sık kesmeye çalışıyorum ben de bir çözüm bulamadım
H135788h Güzel anne aynısını oğlumda var ama dikkat ettim genelde uykuya geciş ve uyku sırasında yapıyor destek olarak bir nevi kendini uyutma diye bakıyorum ben çünkü uykuya dalınca bırakıyor 🥹
afrabaris Bugün çok fazla tekrarlayınca korkmaya başlamıştım yalnız olamamak biraz rahatlattı saçlarını bile kazıttım bir türlü çözüm bulamadım doktora danışmam gerekiyor mu peki 🙏🏻
afrabaris Bugün çok fazla tekrarlayınca korkmaya başlamıştım yalnız olamamak biraz rahatlattı saçlarını bile kazıttım bir türlü çözüm bulamadım doktora danışmam gerekiyor mu peki 🙏🏻