ecegurkas https://resimlink.com/YFX_JG3drjA Bebeğim 9 Aylık böyle bir şey cıktı üst ön 2 dişi şiş bir şekilde onlar cıkacak yakında beyazlıklarıda görünüyor. Yan tarafında bu Yumuşak et parçası cıktı dokundugumda da ağlamıyor. Bir diş doktoruna gösterdim acil cekilmesi lazım nefes borusuna kaçar demiş fakat bazı yorumlarda kendi kendine geçiyor yazıyor çektirmeli miyim