ohafalanoldum merhaba bende de cin1 çıktı ama bana 3 ay sonra kontrole gel dedi tekrar kolposkopi ve BİYOPSİ yapılacakmış, bende özel hastane takiplisiyim fiyatlar baya uçuk 3 ay bir süre için neden çağırdı acaba tamamen ticaret için mi, yada gerçekten önlem için mi bilemedim şimdi