ceed Normalde de cok sakın bir bebek asla olmadi hep kucak delisiydi ama son zamanlarda da çocuğuma bisey oldu a dostlar krizler ağlamalar kendini yere atmalar istediği şey olana kadar bitmiyor normalmidir ne yapmalıyım şaşırdım.
hellodad Bende dün aynı konu üzerinden sohbet açmıştım.. biz 15 aylığız ve delirmek üzereyim artık . Hiç durmuyor ve hep ağlama itiraz etme.. kendi istediği olcak illa