Eşimin martta doğum günü var . Hediye konusunda artık çok tıkandım . Geçen sene Fenerbahçe forması almıştım . En büyük takıntısı Fenerbahçe birde PlayStation ki oda evde var ama ne yapsam nasıl yapsam fikir verir misiniz? Mesela eşlerinize nasıl sürprizler hazırladınız yazarsanız bana da fikir olur 🙃