Ya bu çocuk hep ağlıyor sürekli mızmız memnuniyetsiZ ne yapacağımı şaşırdım uyumuyor da desteksizlikte çabası tükendim artık.. Şuanda bile ağlıyor artık ağlama sesi duymak istemiyorum ağrısı yok diş değil karanfil ve tetagil de kullanıyorum.. Ne oluyır buna