Benim icin bu yıl belkide uzun yıllar babalar günü olmayacak kızlar ben 3 ay önce 45 yasindaki canım babamı akciğer kanserinden kaybettim sanki hayat durmuş gibi sanki saatler geçmiyor gibi bilmiyorum çok zor inanın hic bir kelime yok bunu anlatacak allah kimseye böyle bir acı yaşatmasın ama babam bana hediye olarak oğlumun ismini verdi ve gitti ismi abdullah oğlumun bazen düşünüyorum da keşke koymasamiydim diye çünkü her seslendigimde babam geliyor gözümün önüne ama sonra iyiki koymuş diyorum vaktinizi aldiysam kusura bakmayin içimi dökmek istedim öyle işte benim için babalar günü yok 😞😞😞🪽