nesedag geçen sene hamileydim bebeğimin ağzından ultrason resminin altına mektup yazıp çerçeveletmiştim. Bu sene o mektubun devamını yazacağım.
Instagram’da görmüştüm çocuğun babası vefat etmiş. Ve bu babalar gününde babasına selam söylemek istemiş. Annesi de gazi parkta Ankara’da etkinlik yapmak istemiş uçurtma uçuracaklar. Saat 14.00′de. Anne ile iletişime geçtim maalesef Ankara’da olamayacağımız için Eskişehirden katılacağız. Peki sizlerde katılmak isterseniz diye. Haber vermek istedim ❤️