Mamasını yedi, altı temiz, gaz sancısı yok, esniyor ama uyumuyor…sadece bakınıyor öyle etrafa..bir sıkıntısı olsa desem mızıldanır ama resmen uykuya direniyor böyle olunca da aşırı yorgunluktan akşam uyuyamıyor şu an 2 saati geçiktir uyanık ne yapacağım bilmiyorum salladım kucağıma aldım ninni açtım bana mısın demiyor :(