ecemleyla genelde bu bi geçiş dönemi oluyor daha fazla merak ilgi alanının artması gibi bir sürü neden üstüne hava sıcaklıklarıda eklenince normal bir süreç biraz uzun sürüyor ama empati yapın biz bile bazen bişey yiyemiyoruz sağlığında problem olacak bir durum yoksa canınızı sıkmayın