mariapuder1 merhaba oglum hiç üstünü örttürmüyor alt üst pijama giydirsem soguk mu olur oda sıcaklıgı 23.5-24 derece arasında, siz neler giydiriyorsunuz gece
organikirmik mariapuder1 zıbın giydiriyorum, 24 derece hele de yaz sıcağında gayet yüksek bi derece niye üşüsün
cokbilmismom mariapuder1 eviniz nasıl bu derecelerde kalıyor ya benim ki şimdiden 28 derece 🤦🏼♀️🤦🏼♀️ askılı zıbınla yatıyor çocuk