Kızlar merhaba bebeğim 3 aylık sallanarak uyuyor. Bugün yanıma yatırıp pışpışlayıp uyutuyum dedim. Uyudu ama 20 dk sonra uyandı. Devam ettirmeye çalıştım dalıp dalıp tekrar uyandı. Sallama olayını bırakmak istiyorum. Henüz erken mi yoksa şimdiden başlamalı mıyım? Bu 20 dk lık uykusu süresi devam ettikçe uzar mı? Birde yatakta pışpışlayıp beşiğine almak istiyorum henüz onu denemedim ama sallamadan uyutanlar desteklerinizi bekliyorum☺️💗