Kızım diş çıkarıyor çok ağlıyor diye gece kızımın odasında uyutmaya çalıştınm. Büyük kızım da yatak odasında yatıyordu ve sabah oldu yanıma geldi. Beni niye duymuyorsun seni özledim dedi. Çok üzüldüm ikiye bölündü ama eşit davranmaya çalışıyorum. Gece de 3 4 de uyuduk artık halim kalmamıştı olduğuk gibi uyumuşum. Çok üzülüyorum kızımla eskisi gibi ilgilenemediğim için. 😔 kıskandığı için de gün içinde vurma,üstüne çıkma davranışlarında bulunuyor. Lavaboya gitti kendisi yaptı tuvaletini,elini yıkamış,ama altı çıplak. Küçük kızım emziriyorum kalkamadım. Kalksam ağlayıp çığlığı basacak. Ben ne yapıcam kızlar