Kızlar selam 2 ay 10 gün oldu sezaryan doğum yaptım hamileyken sağ kalçamdan bacağıma vuran bir ağrı yüzünden hamileliğimşe beraber nerdeyse 2 aya yakın topalladım ağrı inletiyordu resmen doktorum vücut bir anda kilo alınca hamilelikte taşıyamadığı için dengesi kaymıştı kilom biraz gidince yürüdükçe düzeldi ama şşmdi de mesela kızımı kucağıma alsam yada altını değiştirirken felan kırt kırt ses geliyo ve takılı kalıyor ağrı çekiyorum çok hasaslaştı sanırım ani bir hareketle hemen ağrı saplanıyo abarttığımı düşünende olabilir ama dsyambilcek gibi olmuyo ufak çocukla kucakta yada alt değiştirirken vs bunu yaşayan varmı düzelen oldu mu birde hangi doktora görünmek gerekir