tahin Eminegizem normal diye biliyorum yaparken hemşire sonrasında yara olabilir iltihaplı akıntı olabilir kabuk yapıp atacak demişti bizimde kızarma başladı henüz bu kadar belirginleşmedi ama
[silindi] Eminegizem evet normal bizim de aynı bu şekilde oldu şimdi yavaş yavaş küçüldü h müdahale etmemek gerekiyor
ftmylm Normal ellemeyin bir süre sonra geçecektir yine de içiniz rahat olsun istiyorsanız sağlık ocağına bir gösterin ama verem aşısı zaten sudan korunması gerekiyor üç gün iltihap falan kapabiliyor geçecektir geçmiş olsun
Eminegizem ftmylm ya denize gittik az suya değirdik ondan mı oldu acaba ama aşıyı yaptıralı 2 ay oldu
ftmylm Eminegizem epey olmuş yaptıralı belki de tuzlu su etkiledi geçer diye düşünüyorum ama bir doktora danışın isterseniz geçmiş olsun miniğe
pimpiriklianne43 Eminegizem evet normal bizim sürekli kabugu kalkıp kaniyordu doktor krem verdi sonra gecti
ayer2415 pimpiriklianne43 doktorun verdiği antibiyotikli krem miydi acaba ismi nedir yara olunca mı kullanmaya başladınız
pimpiriklianne43 ayer2415 evet yara sürekli kabugu kalkıp kaniyordu antibiyotik limi bilmiyorum madecassol diye bi krem günde 2 kere sürdüm hemen toparladı çok kısa bir sürede iglesti keşke daha önce gitseydim demiştim üstünü değiştirmeye yıkamaya korkuyordum hemen kaniyordu