Kizlar 4 aylik kizim iki gundur elini sag kulagina goturuyor kulagini cekistiriyor dun kontrolumuz vardi doktora soyledik bakti ama herhangi bir sorun olmadigini soyledi damla yada baska bir ilacin gereksiz oldugunu soyledi bende kendisine guvenerek tamam dedim ve eve geldik ancak kizim hala eli kulaginda yatiyor icim hic rahat etmiyor bu sekilde sizlere sormak istedim bu durumu yasayan var mi sizce ne yapmaliyim biraz takip edip devam ederse damla kullaniriz diye konustuk en son doktorla ama ben kizimin huzursuz olmasindan cok mutsuzum 😢