melikegokce doktora gösterdim tüm kan tahlilleri yapıldı herşeyi temiz dedi.Karaciğer enzimleri yüksek çıkmış bu da yapabilir dedi ağrı kesici ateş düşürücü ilacların ismini verdi bu markaları kullanma.Enfeksiyon geçirmiş benim kızım ondan da olabilir iştahsızlık dedi.Bebelac goldu dene dedi tüm mamaları denedim cünkü biberonda değiştirdim bakalım icecek mi