mysteryyy ben 🙋♀️ 17 haftalık gebeyim şuan nasıl oldu bilmiyorum ama olmuş🤷♀️😅 imkanınız varsa eğer kol altı implantı önermişti doktorum bana çok düşük hormon içeriyor ve uzun süre kullanabiliyorsunuz bir de spiral önermişti spiralle de hamile kalan çok gördüm ben ama doktorum farklı bir spiralden bahsetmişti bana normallerinden farklı bir özelliği vardı tam olarak hatırlayamıyorum doktorla paylaşırsanız anlayacaktır. Hepsinde de yüzde 1lik bir ihtimal de olsa oluyor biliyorsunuz ki yani geleceği varsa bebeğin bir şekilde geliyor 😅