safiyecanan Arkadaşlar normal de günüm 11 Haziran bugün du dün akşam saatlerinde adet ağrısı gibi hafif ağrılarım oldu daha sonrasında hafif kahve kırmızı gibi leke geldi sonrası olmadı neden öyle oldu
Emine_elis safiyecanan kız bnde adetten 1 hafta önce oldm 2 gün gibi oldu sonrası yok. Bulantm oldu ama adettendir die düşündüm. Bu yerleşme ne zmn oluyr
Emine_elis safiyecanan normalde bnm adet çok ağrılı geçer bu hafif düzeyde oldu pek bilemedim adet olduğum
hilalasenasc Yerleşme kanaması adet gecikmelerinde gözüküyor normalde. Belki de hala döngü gerçekleşmemiştir içerde kalan eski kan çıkmıştır bilemedim valla bi test yapın isterseniz yine de emin olmak için 🤭