Aynı problem bizde de var doktorumuz 3 gün kuralı ile deneyerek göreceğiz dedi ve diyet verdi malum diyet yaptım sütümün kalitesi azalmaya başlayınca diyeti bıraktım ama 3 gün kuralını denedim balık domates yumurta, süt ürünleri fındık fıstık bunları denedik her 3 gün hangisi tepki veriyorsa tüketmemeye başladım. En çok tepki veren balık oldu diğerlerini gün içerisinde abartmadan tüketmiyorum peynir yiyirsam o gün sütlü bir tatlı yemiyorum mesela, fındık fıstık yiyorsam o gün balık domates süt ürünleri tüketiyorum mesela çünkü anne sütü diyettende mamada da önemli olan şeyi yok etmek bence saçmalık. Diyette yemem gerekenler çok kısıtlıydı bende kendime bir rutin oluşturmuştum sabahları kahvaltı : 6 7 dal roka 3 dilim salam 3 dilim fıstıklı tahin helvası (çok iyi süt yapıyor) pekmez kaşar peyniri köy ekmeği
Ara : incir kurusu, bir avuç dut kurusu
Öğle :Bulgur pilavı bol yeşillikli salata
Yani yeter ki üşenmeyelim bu diyet insanı bezdirir 😂😂😂
İllaki geçecek atlatılacak bir durum geçmiş olsun anneler 2 kaşıkta bir avuçta olsa alerji olan şeyleri günlük tüketme hakkınız var bizimde kakamız gürültülü ve mukusluydu kusmalar çok fenaydı dökğntğler için krem kakamız içinde damla verdi doktorumuz şimdi herşey yolunda gün içinde yoğurt yumurta fındık fıstık bütün herleye yüklenirseniz çocuğun cildinin bünyesinin aşırı tepki vermesi normal zaten o yüzden dikkatlice davranmak gerek 😘