Merhaba bebeğinizin varsa gunluk rutinleri nasıl acaba?ben bir rutin yapayım die uğraşmadım zaman içinde kendisi oluşturdu. Ama bazı soru işaretleri var kafamda. Örneğin öğlen uykusu varsa bebiste saat 12 gibi yemek mi yedirip yatiriyorsunuz yoksa nasıl bir yol izliyosunuz. Bizde hala mama içiyor uyku arkadaşı gibi. Uyanınca öğlen yemeği yiyor ama tabi ozaman geç oluyor.onu duzenleyemedim. Bir fikir alabilirmiyim