kızlar esim doğum hediyesi akıllı saat almıştı bana ama ben kullanamadığım için eşimin kullanmasını istemiştim neredeyse 2,5 yıl oldu ve pek de kaliteli bir şey değildi artık şarj tutmadığını farkettim gece yine şarja takmış şarj olmamış ve epey kötü halde hazır babalar günü de gelmişken ne zamandır bişey almıyordum bu babalar gününde saat almayı kafaya koydum cunku fazlasıyla hakediyor aslında ama su an onun kartları dolu o yüzden kendi altınlarımla alıcam onun kartına dokunmadan. açıkçası daha önce kullanmadığım için pek anlamıyorum böyle şeylerden sizce nasıl bir şey alabilirim iphone kullanıyor apple watch baktım ama 15-17 diyor su anlık o kadar bütcem yok en fazla 10bine kadar bişeyler bakabilirim siz ne önerirsiniz nasıl bir şey alayım marka model nasıl olmalı hangisi daha kullanışlıdır simdiden tesekkur ederim keske en güzellerini alabilsem ona inanın o kadar cok hakediyor ki 🥹🫶🏻