Merhaba kızlar oğlum 3n baştan beri kolikti zaten herkes 3 aya girdik daha duzelir dedi ama yok düzelmedi hala yediklerime dikkat ediyorum
Mesela nohut 4 ayda sadece 2 kez dedim normalde çok severim ama yiyemiyorum onu da düdüklüde değil 3 saat haşlayarak yapıyorum gene de etkiliyor
Oğlum nerdeyse 1 haftadır geceleri sürekli ağlıyor karnına masaj yaptığım da ayaklarını hep ittiriyor
Ovaliyorum ovaliyorum ayaklarını bastırıyorum karnına gaz çıkartıyor ama onun için yeterli olmuyor hala gazı fevam ediyor ve bazen 4 e 5 e kadar gaz yüzünden uyuyamiyor
Gaz damlası belirli aya geldikten sonra işe yaramıyor diye duydum ne yapabilirim bı yardımcı olur musun ya