Herkese merhaba oğlum 22 aylık odasını ayırdım karyolasında koruma var yastık kullanmıyorum normalde ama sadece yastık kısmına alışsın dönmesin diye gündüz uykularında yastık koyuyorum gündüz sorum olmuyor ama gece yatağın içinde geziyor resmen uyurken bi bakıyorum ayak kısmında kafası bu durumu nasıl düzelteceğim hadi anne yanı beşiğinde tamam da küçüktü şimdi büyüyor koruma da ayak kısmında yok korkuyorum düşecek diye bunun için fikri olan var mı