beniyiyimanne şu yorumu 100 kere beğenebilsem keşke. Aayyy bir anne vardı cocuk hem sarılık hem de doğumdan sonra 700 gr kaybetmis açlıktan kurumuş cocuk hala mama vermek istemiyorum diyordu. Aklımdan cıkmıyor o bebek vicdana geldi mi acaba arastırdım bulamadım postu :(