Bebekka34 Elimde 60 adet aptamil pregomin syneo alerji maması var. Almak isteyenler yazabilir. Bütçe belirtmiyorum. Almak isteyen bütçe belirtebilir. Bahçelievlerden elden ya da kargo yapabilirim. Kargo alıcıya ait olur.
cevizadam04 Bebekka34 bu mamayı devlet karşılıyor gerçekten yazık devletten aldığınız mamayı bir yavruya nasıl bütçe karşılığında veriyorsunuz yazıllar olsun
yogurtlupilav cevizadam04 gerçekten devlet mi karşılıyor? Nasıl başvurabiliriz? Doktor tavsiyesi üzerine aldık bizde ama eczanede bulana kadar canım çıktı..
Bebekka34 cevizadam04 ablacım dalga mı geçiyorsun allah aşkına yukarda yazdım toplu aldım fatuları var diye. Panik atak hastasıyım ve zor bulunan mama en kötü ihtimale karşı stokladım. Şu an mamaya ihtiyacım yok fazlaca var ve aldıgım fiyat 900 ben fiyat vermeden siz ne derseniz satıyorum keza burda 400₺ ye sattıgım bile oldu
merikana yogurtlupilav doktorunuzun mamayı raporlaması lazım sonrasında eczaneden ücretsiz alabiliyorsunuz
sadbut yogurtlupilav evet 8 kutu aldık biz ücretsiz saolsun burdma biriside 4 kutu ucretsiz gonderdi daha mamayı alamadan alerji hastalıkları veya gaestroloji uzmanına rapor cıkarttırabilirsiniz
cevizadam04 Bebekka34 kimseye cevap verme lüksüne girmemişsiniz bana cevap veriyorsunuz sen şaka mısın hiçte zor bulunan bir mama değil devletin verdiği mama şaka gibisiniz birde parayla satmak yazık sizin gibilere
cevizadam04 Bebekka34 hadi ablacım işine gelmiyor bana değil bak postuna kaç kişi cevap vermiş hadi onlarıda yanıtla anca sizin gibi fırsatçılar olur burda
Bebekka34 ahmetinannesii şu an kaç adrt kaldı bilmiyorum tahminimce 30 adet falan vardır. Sizin teklifiniz nedir adet başına? Ben bütçe belirlemedim çünkü.