Merhabalar bebeğim bazen süt içerken durduk yere ağlamaya başlıyor bacaklarını dümdüz taş gibi uzatıyor kısa bir süre ağlayıp yeniden süte devam ediyor. uykudayken de oluyor bu durum birden ağlayıp uyanıyor. Bu durumu yaşayan anneler var mı ne yaptınız