haticess0 bebeklerin açlık ve uyku durumları çok etkiliyor. Karnı tok ve uyku vakti geldiğinde uyumuş olsa belki bu kadar sizi zorlamaz.
Benim küçük kızım da dışarda uyku vakti geldi mi asla durmuyor mesela , pikniğe gittik kaç kere eziyet oldu bana asla durmadı , uyumadı vs. Ben de birwz büyüyünceye kadar uyku vakitlerinde evde olmaya karar verdim.
Aynı şekilde açlık da çok etkiliyor, herşeyi yemiyor o yüzden sevdiği yiyebileceği şeyler bulundurmaya çalışıyorum yanımda.
Siz de kendinizi suçlamayın bebekler böyle böyle büyüyorlar kolay olmuyor emin olun sizin gibi sizden çok daha zor durumda olanlar da vardır . Mesela benim gibi 😀 biz ne kadar sakin kalmayı başarırsa onlara da o kadar yansıyor