rabilay yara bandı, sirke, sarımsak, göz kalemi denedim asla iğrenmedi. Geçen hafta sabır taşı aldım tamam bu iş oldu dedim onu da takmadı gayet emdi. Tırnak yiyen çocuklar için bi oje var acı oje diye geçiyor dün eczaneden onu aldım ve dünden beri emmiyor tam aklına geliyor istiyor annecim meme acı oldu diyorum kendisi kapatıp gidiyor. Bu kadar kolay olacağını bilsem başta yapardım valla ben gözümde çok büyütmüşüm. Önceden bu yöntemleri uygulayan annelere kızardım ama o işler öyle olmuyormuş insan mecbur kalınca herşeyi yapıyor.