Muhammet Tuhaf bir güruh var burda. Soru bebeğiniz ne zaman yürüdü?
Cevap: biri 8,5, diğeri 9 aylık yürüdü.
Ooooo nispet mi yapıyorsun?
Soru: bebeğiniz ne zaman konuştu?
Cevap: biri 1,5 diğeri 2 yaşında.
Oooo nispet mi yapıyorsun?
Bu çok saçma yahu! Hem soruluyor hem cevap verince suçlu oluyorsun. Genelde bir sorun olduğu düşünülüp post açılıyor çünkü. İstiyorlar ki aaa benimki daha geç konuştu için rahat olsun densin.
Geç konuşanlar değil de erken konuşanlar yazıp fikir verse mesela daha doğru değil mi?
Ay neyse çok uzattım😃 (post sahibinden bağımsız bu yorumum, aklıma geldi yazdım)