Mrskoc benim kızımda 3.5 yaşında 12 kg. 98 cm.. Tüm bölümlere gidildi, bebekliğinden beri tüm tahliller yapıldı çok şükür herhangi bir sorun yok. Yapısı böyle 🥹 ama yemiyor asla yemiyor, aç yaşıyor desem yeridir. Geçen ay detaylı bir kan testi yaptırdık doktor yemediğine çok şaşırdı tüm değerleri çok güzel geldi. Ve bende artık bununla kendimi avutuyorum 🥲 çok şükür sağlıklı ya illa ki yiyip yaşıtlarını yakalayacak diyorum ☹️ ravla mor meyveli karışım denediniz mi bu arada? İştahını açmadı ama kg aldırdı bize öyle 12 kg olduk zaten ite kaka 🥶 kahvaltıdan sonra 1 tatlı kaşığı verdim. Şişe bitince bıraktım zayıf çocuklara bu şekilde öneriyorlar, normal kiloda olan çocuklara haftada 1-2 kez öneriyorlar.