İki ay 20 günlük bir bebeğim var. Bir ay emzirdim sütum kesildi. Yaklaşık bir buçuk aydır mama ile besleniyor. Bnde kırkından sonra psikologa gidip antidepresan a başladım. Son bit haftadır sütüm gelmeye başladı. Doktor uma sorup ilaç değişikliği yapıp emzirmeye devam etmek istiyorum. Bu konuda bilgisi olan var mi. Çocuğa zararı olur mu?