Yanlış bir dönemde ayirmissiniz.. bebeginiz dünyaya daha yeni yeni alışmaya başlarken ayrı odada hele ki yanlız bırakmayın.. aynı yatakta sizin yanınızda yatacağı şekilde uyuyun.. Daha çok minik ve sizin kokunuza o kadar ihtiyacı var ki.. gece siz uyurken başını sağa sola çevirecek ve sizi arayacaktır.. bulamadığında ise kendini yanlız hissedecektir. Bebekleri ayırmak özellikle bu dönemde doğru değildir. Size şuan oldukça ihtiyacı var ve onu önce kendiniz ile beslemelisiniz bu çok önemli.. lütfen bilinçsiz davranmayın çok iyi araştırın. Yatağınıza alışır vs bunları düsünmeyin olabildiğince size doymasini sağlayın.. emin olun bir şekilde mutlaka zamanı gelince ayrı yatmaya da alışıyorlar. Benim bile içim gitti şuanda yanlız bir başına yatmasına.. yapmayın lütfen