iyi geceler okuyan herkes.. biraz geç oldu ama randevuyu en erken iki gün sonraya alabildim aklıma takıldığı için bi de buraya yazayım dedim. oğlumun iki gündür iltihap gibi gözünden çapak akıyor ve burnu genzine kadar katı tıkanıkla uyandı sabah. nedendir bu mikrop sebepli falan mı? herhangi bi başka rahatsızlık çekmiyor