Post açmıştım merak edenler olmuştur belki yenileyyeim postumu .
İdrar kültüründe bakteri uredi sonucuyla geldim . Ve detaya bskilijca baya ileriymis doktorlar öyle söyledi🥲🥲Ve Bu dönemlerde pek normal karşilamayoz biz bu durumları ince takip verekli dedi . Şuan testi yeniledik bir yanlislik varmı acaba diye sanırım . Ve serum antibiyotik tedaviye başlandı 🥲Dua edin de iyileşsin ileriye dönük bir durum olmasın . ( Ek olarakfa gebelikte bebekte böbrekte genişleme ya da sınırda gibi lafları duyan anneler lütfen Arkasına düşün bu durumun . İleriye dönük sodun acabilir . Bizde 26 da sinirdaydi sonra ilerlemedi . Ama bu sorunun alt sebebi oymuş . ) Dua edin lütfen de iyilesin 🥲bı yandan aklım büyük oğlumda brositi kabardı nefesi çok daralıyodu onunda doktor ilaç falan verdi baya 🥹 eğer onuda yatorslardi napardim bilmiyorum 🥹🥲Bu annelik çok değişik biseymis hele birden fazla çocuğu olunca insnin kaç parvaya bölündüğü belli olmuyomis 🥹🥹 bazen İkinciyi ara vermeidm diye kiziyourm kendime bu şekilde Hastane işi olunca perişan oluyorhz diye . Ama İki çocuğumun yüzünü görünce pişman oluyorum şükür ediyorum 🥹