ayicik ya bnde adetim bitince korunmasız yaşadım ama eşim çok istyr bnde olur olmaz bilemeyiz kafasında korunmasız yaşadım adetime 1 hafta var adet oldm ama 2 gün kanama oldu koku ve mide bulantısı biraz korkyrm aslında ama test ne zmn yapcm bilemyrm . Hatta eşim bu ay olmadı bak adet olduğum duyunca bı postta yerleşme kanaması fln bı konu vardı bilginiz var mı nasl ve ne zmn oluyr. İlk hamilelik de yerleşme kanaması yaşamadım bilmiyorum