Birmelekannesi3 2 tane oğlum var ikisinde planlı ama öyle doktor şunu yapalım bunu yapalım erkek olsun demedi. Bu Allah’ın bileceği bir şey ve bence sağlık daha önemli hep diyorum. Bana ikinci keşke kız olsaydı diyenlere de allahın işine karışamadım teyze kusura bakma diyorum 🤣