Omurbebek bence hediyenin karşılığı beklenmez zaten yani o bana aldı ben ona alayım ya da almadı almayayım gibi 🤷♀️ tabiiii ki bu benim kendi düşüncem he eşlerimize nazımız geçiyor insan istiyor ki düşünüp alsınlar ama adamların içinde olmayınca da olmuyor zorla da güzellik olmuyor 😅 şunu demek istiyorum yani içinizden almak geliyorsa alın size hediye almış olsaydı bile almak istemiyorsanız almayın😅 mesela ben kocama babalar günü hediyesi almayacağım çünkü neden alayım asla içimden gelmiyor 😂😂