Acemiannecik Ariyaarya fazlasıyla alir sanırım midesini o kadar büyütmeyin bence çünkü obezite riski var ve her kilolu bebek sağlıklı bebek değildir misal kilodan dolayı gec döner gec yurur vs..
emirhanecozlem Ariyaarya canim benim 90 cok olur. Ilk aylarda doydugunu anlamaz o bide gaz sancisi varsa ne kdar verirsen icer. Sen ayarla onu ama 90 cok
Babybeste Ariyaarya bilgim yok canım üstte kalsın diye yorum yapıyorum. Ama tahminimce fazla gelse kusar.
Acemiannecik Ariyaarya Baslarken ilk 30cc ile sonrasinda 60 ile devam edildiğini biliyorum sonrasinda bebeginiz doymazsa 60in ustune 30 cc daha yaparak bebeginize gore arttirabilirsiniz
emirhanecozlem Ariyaarya doğrudur evet var. Benim bebegim iciyordu mesela😂😂 gaz sancisi oldugu zamanlar hastahanede yatiyirduk 2 saatte 120 cc iciyordu ictikce daha cok ağlıyordu 😂😂 o zamanlar zordu simdi gulerek anlatiyorum. Daha sonralarda azalttım gaz sancisi da azaldi.
kubrafg Canim benim oglum 7 aylik,2.5 ayliktan beri 120 cc iciyor, cok nadir 150 cc ictigi de oluyor,söylediğin miktarlar bana fazla geldi acikcasi.
emirhanecozlem Ariyaarya aldi evet hemsireler iri bebek diyordu yemin ederim abartmiyorum bir gunde 450 gr almisti. Gunluk tartiyorlardi.
emirhanecozlem Ariyaarya mama almiyirdu canim anne sutu aliyordu sadece. Ama mama daha etkili olur. Ilk 1 ay veeilmesi gereken miktar 60dir genelde. 2 saatte bir ama
Ariyaarya Acemiannecik evet cnm bebeklerim çok zayıf doğuyor sonradan aylık 250 gram alıolsr az mama içiolar gebeyim doğunca biraz fazla vermek istedim hızlı toparlanması için çünkü herkes çoçukların niye zayıf yeni doğmuş gibi diolar😥