Kızlar ben bu modeli aldım dün hemen bugünde denedim evet çok güzel çekiyor ama kolu yoruyor süpürge çok ağır değil ama vakum gücü fazla olduğu için yoruyor bence alırken çok emindim ama aldıktan sonra kötü yorumlar daha çok gözüme çarpmaya başladı plastikleri çabuk kırılıyor diyenler var elektrik aksamı bozuluyor ışıklı aparatı çabuk bozuluyor diyenler var sizce nasıl bir ürün kullananlar memnun mu kaç sene kullandılar durum nedir