zeynepsd ben anneliğimin ilk günlerinde saat başı uyanmaktan uykusuz kalmıştım. Gece bir vakit uyanıp bebeği gördüm beşiğinde, birisi buraya bebeğini bırakmış diye düşündüm annemle eşim de üstüne battaniye örtmüşlerdi onu da eleştirdim üstünü de ne biçim örtmüşler bebeğin üstü örtülmez diye 😂😂😂
Hamileyken de duşta saçıma şampuan kullanmayı unutmuştum, kuruturken de neden yağlı gibi diye ağlamıştım 😬