Merhabalar oğlum 1,5 yaşına girecek ve hala yürüyemiyor. Ve sol ayağını daha çok içe basıyor sağ ayaksa dışa. Destek alıp tutunup gidiyor ama genelde hep kurbağa gibi popo üstüne gidiyor. Ayakta sabit durabiliyor doktoru Ortopediye yönlendirdi 1 ayağı esnek düz tabanmış röntgen falan çekildi başka bir sıkıntı yok yürümeye başladıktan sonra tekrar görmek istedi. Aranızda bizimle aynı problemi yaşayan var mı acaba ? Ben yürümesine bunun engel olduğunu düşünüyorum çünkü düşünce sinirleniyor ve devam etmiyor 😔😔😔😔