aysenur4224 Ben mart’ta doğum yapmıştım hemen başvurduk bizimkinde de süreç devam ediyor yazıyordu 1 hafta önce halk bankasina gittik yattığını söylediler iki aylik birden aldik halk bankasina gidin hanımlar ordan alabilirsiniz
Shylaaaa Ben de 28 mayısta başvuru yapmıştım hala bekliyor değerlendirme yakın zamanda başvuru yapıp parasını alan var mı ilköğretmenim ailem uygulamasında ödeme kaydı henüz oluşmamıştır yazıyor ne zamana oluşur ki acaba
2prens1prensesannesi_ Shylaaaa yani böyle bir saçmalık olamaz ya Ocak’ta dogım yaptım Nisan’da eşim başvuru yaptı ret verdı anneyle yakınlık derecesi yok denildi nasıl yoksa artık sonra ben 12 Haziran’da tekrar başvuru yaptım bana da geriye dönük verilmiyor resmen cocıklarımın hakkını yediler 3.cocuk
esar3142561 2prens1prensesannesi_ bende ocakta dpgum yaptım nisanda başvuru yaptık para yattı niye sacmaladılarsa alırsınız inşallah Red geldigi dönem ben tekrar başvuru yapmıştım