M04 Merhaba kızlar lütfen fikri olan söylesin bu sabah kızım kaşla göz arasında neredeyse bir kutu sütü koltuğuma döktü baya da sildim ama şimdi bildiğiniz ev iğrenç kokuyor🤮😩😩ne yapsam geçer acaba sildim ama baya içine sindi sanırım
Sdfky M04 ayy yıkanabilir halıma süt döküldü beş altı kat silmeme rağmen kokusu geçmemişti yıkamaya direk gönderdim. Koltuktan hiç geçmez yıkamacı çağırın anca öyle… geçmiş olsun
farelikoyunkavalcisi M04 mümkünse yarın çağırıp yıkattırın güneş vurdukça kokar çünkü alttaki katmana işliyor 🫠
sabriyeinalerkan M04 Arap sabunu soda ve iliktan bir tık sıcak suyu karıştırıp tül perde parçası ile silin bakın dua edeceksiniz bana bu kadar net söylüyorum yaşandı ve tecrubeliyim
M04 sabriyeinalerkan gerçekten mi eşim de şehir dışında yıkamayı çağıramadım ama yönteminizi deneyeceğim çok teşekkür ederim
M04 jap kolonya değilde demin kaynar su ve yumuşatıcıyı mı karıştırıp dökeyim dedim ama önce arkadaşınkini deneyelim bakalım neler oluyor😀
yildizkaradag M04 aşkım süt kötü kokar inşallah çıkarabilirsin o kokuyu arkadaş bira dökün demiş onun kokusu resmen burnuma geldi 😂😂 yıkatmaktan başka çare yok galiba havalar da sıcak 🤷♀️
M04 yildizkaradag haklısın canım dün dediğim iki yöntemi de denedim biraz daha iyi oldu diyor herkes ama hala bana kokuyo gibş geliyor ama psikolojik sanırım 😄
M04 jap doğru canım halı yine biraz daha ince ya ama koltuk olunca kalın süngeri biraz daha zor oluyor yada ben psikolojimi iyice bozdum 😀😀