Kızım 29 aylık çok kelimesi var renkleri bilir hayvanları hayvan sesleri sayıları anne baba dede teyze gibi kelimeleride söyler , fakat iş ikili cümleye gelince çok tembel zorla söyler 1 yada 2 kere bidaha cümle kurmaz ekran günde 10 dk izliyo ekran gösteren biride değilim birde r harfini söyleyemediğini farkettim bu durum normalmi beklemelimiyim yoksa doktoramı götürmeliyim çevremdekiler bu tarz konuşanların birden çok iyi konuştuğunu söylüyor kafam çok karışık